Min passion for marketing, iværksætteri og livet generelt

Mercedes-Benz CPH: Kunde siden 2012

(29. aug 2016)

Mercedes-Benz CPH har været kunde hos Siteworks siden 2012. I det tidsrum har vi lavet alverdens online marketing kampagner – alt fra AdWords-kampagner, der har givet værkstedsmekanikerne overarbejde samt SEO-kampagner, der næsten har tredoblet den organiske trafik til websitet.

AdWords kampagner, der trækker klik, og et website, der konverterer brugere

I mange brancher, herunder bilbranchen, kan budpriserne i AdWords hurtigt løbe op i 50 kr. klikket. Men det er såmænd fortsat en god forretning, så længe landesiderne konverterer, som de gør i Mercedes-Benz CPH’s tilfælde.

…men det er langt fra det bedste!

Unikt Siteworks produkt giver flere tusinde klik hver måned til under 1 kr. klikket!

For mon ikke Mercedes-Benz CPH er mindst lige så glade for at få omkring 2.500 organiske besøg hver eneste måned til den samme, lave driftspris i form af et SeoBooster-abonnement?

Et godt samarbejde udvikler sig

Efter de mange års tætte og succesrige samarbejde har Siteworks og Mercedes-Benz CPH indgået en årsaftale, hvor Siteworks er tilknyttet Mercedes-Benz CPH som fast ’Digital Marketingteam (link på dette ord til den side på martil.dk der præsenterer DDM produktet. Se herunder hvad det betyder.

6 nørder, der altid kun er et opkald væk

Det betyder, at Mercedes-Benz CPH hver måned har x antal timer hos Siteworks, som de kan bruge på lige dét, der er brug for fra måned til måned.

Mercedes-Benz CPH har m.a.o. en håndfuld nørder med forskellige kompetencer i baghånden, hver gang de skal foretage sig markedsføringsaktiviteter eller har brug for teknisk sparring og rådgivning.”

Vil du følge med?

Få max. 2 sms pr. måned og følg med i hvor vildt det hele rykker hver måned
 
Det koster alm. Sms-takst at tilmelde sig og du kan til en hver tid afmelde denne service igen