Min passion for marketing og iværksætteri

Mercedes-Benz CPH: Kunde siden 2012

(29. aug 2016)

Mercedes-Benz CPH har været kunde hos Siteworks siden 2012. I det tidsrum har vi lavet alverdens online marketing kampagner – alt fra AdWords-kampagner, der har givet værkstedsmekanikerne overarbejde samt SEO-kampagner, der næsten har tredoblet den organiske trafik til websitet.

AdWords kampagner, der trækker klik, og et website, der konverterer brugere

I mange brancher, herunder bilbranchen, kan budpriserne i AdWords hurtigt løbe op i 50 kr. klikket. Men det er såmænd fortsat en god forretning, så længe landesiderne konverterer, som de gør i Mercedes-Benz CPH’s tilfælde.

…men det er langt fra det bedste!

Unikt Siteworks produkt giver flere tusinde klik hver måned til under 1 kr. klikket!

For mon ikke Mercedes-Benz CPH er mindst lige så glade for at få omkring 2.500 organiske besøg hver eneste måned til den samme, lave driftspris i form af et SeoBooster-abonnement?

Et godt samarbejde udvikler sig

Efter de mange års tætte og succesrige samarbejde har Siteworks og Mercedes-Benz CPH indgået en årsaftale, hvor Siteworks er tilknyttet Mercedes-Benz CPH som fast ’Digital Marketingteam (link på dette ord til den side på martil.dk der præsenterer DDM produktet. Se herunder hvad det betyder.

6 nørder, der altid kun er et opkald væk

Det betyder, at Mercedes-Benz CPH hver måned har x antal timer hos Siteworks, som de kan bruge på lige dét, der er brug for fra måned til måned.

Mercedes-Benz CPH har m.a.o. en håndfuld nørder med forskellige kompetencer i baghånden, hver gang de skal foretage sig markedsføringsaktiviteter eller har brug for teknisk sparring og rådgivning.”

Gør som 139 andre. Få gratis online marketing og iværksætter historier direkte på SMS.
 
Det koster alm. Sms-takst at tilmelde sig og du kan til en hver tid afmelde denne service igen