Min passion for marketing, iværksætteri og livet generelt

Overskueligt eventsite til Danske Bank

(30. sep 2016)

Når Danske Bank afvikler regionale events og møder for bestemte kundesegmenter, sker tilmeldingen på ét brugervenligt eventsite, der administrerer forskellige events for forskellige regioner. 

Hvem har tid til at tælle tilmeldinger?

På eventsitet kan både Danske Bank og deres brugere se, hvor mange der deltager i et givent event og hvor mange ledige pladser, der er tilbage.

Ventelister og automatiserede beskeder, der letter administrationen

Er et event fyldt, er det muligt at komme på en venteliste. Skulle nogle tilmeldte hoppe fra, får brugerne på ventelisten automatisk en besked og mulighed for at tilmelde sig eventet.

Tilmeldingssystemer skal skræddersys

Når Siteworks laver komplette eventsites med tilmeldingssystemer, tager vi altid udgangspunkt i, hvad kunden ønsker og har brug for. Danske Bank havde brug for overskuelighed – for brugere såvel som arrangører.

Hvilke ønsker har du?
 

Vil du følge med?

Få max. 2 sms pr. måned og følg med i hvor vildt det hele rykker hver måned
 
Det koster alm. Sms-takst at tilmelde sig og du kan til en hver tid afmelde denne service igen