Blog

Website til håndtering af 10.000 tilmeldinger

(29. aug 2019)

Danske Bank fik et eventsite med et tilmeldingssystem til deres regionale events og møder, som virksomheden afvikler for medarbejdere og bestemte kundesegmenter. Jeg, og mit team i Siteworks, sørgede for en flot og brugervenlig tilmeldingsløsning i Danske Banks farver og stil.

Hvad ønskede kunden?

Danske Bank ønskede et registreringssystem, hvor 10.000 kunder samt medarbejdere har mulighed for at tilmelde sig et givent event. Dels om de deltager i arrangementet, hvor i landet de skal hentes i busser, om de er vegetarer, ønsker overnatning m.m.

 

Desuden skulle eventsitet være brugervenligt og Danske Bank ville være sikker på, at eventsitet kunne håndtere mange besøgende på én gang.

Det er utroligt vigtigt, når man laver komplette eventsites med tilmeldingssystemer at tage udgangspunkt i, hvad kunden ønsker og har brug for

Hvilke resultater har jeg skabt?

Et overskueligt og effektivt tilmeldingssystem, som Danske Bank kan bruge til deres regionale events og møder. Evensitet er brugervenligt og derfor har det også en stor tilmeldingsprocent.

 

På eventsitet kan både Danske Bank og deres brugere se, hvor mange der deltager i et givent event og hvor mange pladser der er tilbage. Er et event fyldt, er det muligt at komme på venteliste. Skulle nogle hoppe fra, får brugerne på ventelisten automatisk en besked og mulighed for at tilmelde sig eventet.

 

For et hurtigt overblik, får Danske Bank løbende udtræk over tilmeldingsforløbet i Excel, så kunden igennem hele forløbet har al data samlet og struktureret. Dette er med til at holde et overblik over tilmeldingsflowet samt mulighed for at videresende deltagerliste med mad- og transportønsker til henholdsvis et cateringfirma og transportselskab.

Hvordan gjorde jeg og mit team i Siteworks?

Jeg, og mit team i Siteworks, opbyggede et website med et tilmeldingssystem, der var skræddersyet til Danske Bank. Det er utroligt vigtigt, når man laver komplette eventsites med tilmeldingssystemer at tage udgangspunkt i, hvad kunden ønsker og har brug for. Danske Bank havde brug for overskuelighed – for brugere såvel som arrangører – så det hjalp jeg dem med.

 

Hvilke ønsker har du? Læs mere om Siteworks Tilmeldingssystem her.